A megjelenített termékek emailben (theprestigeroses@gmail.com e-mail címen), ill. telefonon (+36-30-791-4849-as és +36-30-720-8864 telefonszámokon) és személyesen is (1133 Budapest Ipoly utca 16. Ü-6. – The Prestige Roses virágüzlet) megrendelhetőek házhoz szállítással vagy üzletünkben történő átvétellel.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban értendőek. Az árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát. A megjelenített árak a házhoz szállítás díját nem tartalmazzák. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
A www.theprestigeroses.hu webáruház nem vállal felelősséget az árazási hibákért, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0 Ft”-os vagy “1 Ft”-os árért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére. A www.theprestigeroses.hu webáruház ez esetben felajánlja a helyes áron történő kiszállítást vagy a vásárlástól való elállást.
A rendelés lépéseinek bemutatása
A Virágküldemény kiválasztása: kattintson a termék képére. Ha szeretné a kompozíciót jobban megcsodálni, kattintson a képre vagy a Bővebben gombra. A nagyobb képre kattintva a virágkompozíciót egészen nagy, részlet gazdag képen is megtekintheti. A megrendelés megkezdéséhez nem kell regisztráció a termék mellett látható a telefonszám, vagy az e-mail cím, hogy a rendelését le tudja adni. Ha több különböző címre szeretne virágot küldeni, azt is le tudja adni egy megrendelésben, azonban ezt a megrendelő e-mailben rögzítenie kell.
A címzett és a kiszállítás adatainak, Az e-mailben megadhatja, hogy milyen alkalomra küldi a virágot, illetve hogy a címzett kb. mikor található a megadott címen (pl.: Általában 17 óra után van otthon; Munkahely, 16-ig található bent stb.). De szintén nagyon hasznos lehet egy néhány szavas útbaigazítás futárunknak, hogy minél biztosabban megtalálja a címet.
A Fizetési mód választása:
- A terméket üzletünkben a személyes megrendeléskor a helyszínen kifizetheti készpénzben (1133 Budapest Ipoly utca 16. Ü-6. – The Prestige Roses virágüzlet).
- Választhatja az előre utalást bankszámlánkra: HU81 10918001 00000126 42430006 Helyszínen, átvételkor történő készpénzes fizetést is választhat, ha cégünk szállít ki.
- Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
- Örökrózsa rendelés esetén postai kiszállítással, utánvétes fizetési módot is választhat. Ebben az esetben a szállítási díj 4000 Ft/csomag.
Megrendelői és számlázási adatok: A rendelés sikeres kiszállításához szükség lehet a megrendelővel való kapcsolatfelvételre, ami pontos adatok megadása esetén lehetséges. Kérjük amennyiben e-mailben vagy telefonon rendel, ügyeljen adatai pontos megadására.
A rendelés jóváhagyása: Figyelem! A www.theprestigeroses.hu weboldal nem klasszikus webáruház, kosár funkcióval nem rendelkezik. A rendelés jóváhagyása, vagy személyes illetve telefonos egyeztetés útján szóban közös megállapodáson alapul, vagy e-mailben történt megrendelés esetén a megrendelő által az eladótól kapott összeg és kiszállítással kapott információk teljes körű jóváhagyása után. A rendelés minden esetben csak a vásárló jóváhagyása és tájékoztatása után kerül megkötött szerződéssé, fizetési kötelezettség csak innentől keletkezik. E-mailben történő megrendelés esetén, válasz e-mailt küldünk, ami tartalmazza a megrendelés adatait és a várható összes költséget valamint a szállítás vállalt időpontját. Ez az e-mail nem minősül a rendelés elfogadásának, az kizárólag a megrendelés sikeres rögzítését és a vevő felé történt ajánlat továbbítását jelenti. Kérjük, ügyeljen a megadott adatok pontosságára, hiszen ezek alapján kerül szállításra, illetve számlázásra a termék. A www.theprestigeroses.hu – nál vállaljuk, hogy a lehető legtöbbet megtesszük, annak érdekében, hogy a megrendelt virágküldeményeket eljuttassuk a címzetthez, hiszen a számunkra is az elégedett vevő a legfontosabb. Mindazonáltal abban az esetben, ha a kézbesítés a hibás vagy hiányos címzés miatt hiúsul meg, a küldemény árát nem áll módunkban visszafizetni. Ismételt kiszállítást csak külön szállítási díj ellenében vállalunk. Ha a megrendelő nem kér ismételt kiszállítást, akkor a címzett vagy a megrendelő üzletünkben veheti át a virágküldeményt. Minden esetben természetesen mindent megteszünk a sikeres kézbesítés érdekében, telefonon egyeztetünk a megrendelővel. A megrendeléseket iktatjuk, egyedi rendelés számmal. Ezek az információk utólagosan is hozzáférhetők.
A webáruházban az online elküldött megrendelés, írásban megkötött szerződésnek minősül. A megrendelés – amennyiben a felek nem kötnek más megállapodást – úgy válik érvényessé, hogy a vevő írásban vagy szóban megerősíti rendelését az összes költség tudomásul vételével. Előre utalás esetén, a megrendeléseket “függőben” tartjuk mindaddig, amíg a befizetés vagy annak igazolása be nem érkezik üzletünkbe. A leadott megrendelést ezt követően tudjuk teljesíteni.
Írásban e-mailben történő megrendelés esetén kérjük az alábbiakat kitölteni:
A címzett adatai: a) A címzéshez feltétlenül írja be az emeletet és az ajtószámot. b) Ha munkahelyre küldi a virágot, a “kiszállítást segítő információk” rovatba kérjük, írja be a cég nevét. c) Előfordulhat, hogy a címzett neve az ajtón, a csengőn, ill. a lakójegyzékben nem szerepel. Ha Ön tudja, hogy milyen név van kiírva, kérjük, írja be azt a “kiszállítást segítő információk” rovatba. (pl.: A csengőn “Kiss István” név szerepel) d) Kérjük, adja meg a címzett telefonszámát, hogy szükség esetén futárunk időpontot tudjon vele egyeztetni. Ezt a számot természetesen csak akkor használjuk, ha feltétlenül szükséges, hiszen mi sem szeretnénk a meglepetést elrontani. e) Olyan időpontra rendelje a virág kiszállítását, amikor a címzett biztosan az adott címen tartózkodik.
A megrendelő adatai: a) Nagyon hasznos lehet esetenként, ha futárunk el tudja Önt érni telefonon. Ezért kérjük, adjon meg egy olyan telefonszámot, amelyen Ön a virágkiszállítás időpontjában elérhető. c) A számlázási adatokhoz azt a nevet és címet írja be, amit a számlán a “vevő neve, címe” rovatában szeretne szerepeltetni. A megrendelések feldolgozása
Megrendelések leadására a hét minden napján, 24 órában van lehetőség. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 11 órától 19 óráig szombaton 10 órától 19 óráig. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, az a követő munkanapon kerül feldolgozásra. Mindent megteszünk, hogy a beérkezett megrendeléseket a megrendelő igényei szerint teljesítsük, mindazonáltal fenntartjuk a jogot a beérkezett megrendelések felülvizsgálatára és visszautasítására, módosítására abban az esetben, ha pl. a vásárló megrendelésénél nem veszi figyelembe jelen ÁSZF-ben foglaltakat, vagy a megrendelés a kívánt módon objektív okok miatt nem teljesíthető (pl. irreális nem teljesíthető kiszállítási idő egy helyre). Ha a megrendelés teljesítése csak részben/módosítva lehetséges, erről minden esetben értesítjük a megrendelőt. Ha a tájékoztatás /egyeztetés nem lehetséges (pl. nem érjük el a megrendelőt telefonon, vagy időeltoldás miatt nem lehetséges az egyeztetés) a www.thepresigeroses.hu webáruház jogosult egyoldalúan eldönteni, hogy mi a megrendelés teljesítésének lehetséges legjobb módja. Amennyiben a leadott megrendelés rajtunk kívül álló ok miatt visszautasításra kerül vagy teljesítése egyáltalán nem lehetséges, a vásárló által befizetett összeget teljes egészében visszafizetjük.
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a honlapon történő szolgáltatások megrendelése, minden egyes megrendelés esetén fizetési kötelezettséget keletkeztet!