Általános Szerződési Feltételek

Érvényes a www.theprestigeroses.hu webáruházban 2017. december 8-tól

 

Tájékoztatjuk, hogy a www.theprestigeroses.hu használatával (Továbbiakban: webáruház) Ön elfogadja a jelen elhasználási feltételekben foglalt rendelkezéseket. Kérjük, hogy kizárólag akkor használja tovább a Webáruházat, ha a jelen felhasználási feltételeket megismerte, és azt maradéktalanul elfogadja. Az oldal üzemeltetője Molnár-Popovics Marianna egyéni vállalkozó (a továbbiakban: Üzemeltető) a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. A változás a Webáruház áruházban történt megjelentés időpontjától hatályos. Bármely vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással. A változtatások a már létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

    1. A Webáruházat Menner Krisztina egyéni vállalkozó üzemelteti (továbbiakban: üzemeltető). A felhasználási és általános szerződési feltételek a www.theprestigeroses.hu weblapon működő webáruházra érvényesek.
    2. Az üzemeltető cégadatai és elérhetőségei az alábbiak: Cégnév: Molnár-Popovics Marianna egyéni vállalkotó
      Központi iroda, postacím és ügyfélszolgálat: 1133 Budapest Ipoly utca 16. Ü-6. – The Prestige Roses virágüzlet
      Elérhetőség: info@theprestigeroses.hu Telefon +36 70 738 9460
      Székhely: 1135 Budapest, Jász utca 36-40./A 3/6A
      Telephely: 1133 Budapest Ipoly utca 16. – The Prestige Roses virágüzlet
      Adószám: 59561071-1-41
      Egyéni vállalkozó nyilvántartási száma: 57607452
      A kereskedő statisztikai számjele: 59561071-4791-231-01
      Nyilvántartásba vette: Budapest Főváros XIII. Kerület jegyzője (Budapest Főváros XIII. Kerületi Polgármesteri Hivatal Igazgatási Osztály 1139. Budapest Béke Tér 1.)
      Bankszámlaszám: HU81 10918001 00000126 42430006
      Szerződés nyelve: magyar, amelyet az üzemeltető az írásos megrendelést iktatja. (A szerződést kizárólag magyar nyelven áll módunkban megkötni).
      Tárhelyszolgáltató: Tárhely.Eu Kft.
      Tárhelyszolgáltató székhelye: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. em. 241.
      Tárhelyszolgáltató telephelye: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. em. 241.
      Tárhelyszolgáltató e-mail címe: support@tarhely.eu
    3. A Webáruház megtekintésével, illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető és a Webáruház használója között. Ön, mint a Webáruház használója köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt nem használhatja, a Webáruházban vásárlást nem eszközölhet.
    4. A Webáruház használata, valamint a Webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, és az adatokat az Üzemeltető csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben, a jelen felhasználási feltételek (Adatkezelés) meghatározottaknak megfelelően használja fel.
    5. A Webáruház üzemeltetője a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. Az Üzemeltetőnek az adott termék adott áron történő eladására vonatkozó kötelezettsége a termék árának a Webáruházban közzétett megváltoztatásáig áll fenn. A változás a Webáruház áruházban történt megjelenítés időpontjától hatályos. Bármely vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással. A változtatások létrejött szerződéseket nem érintik.

Termékeink: rózsa dobozok, virágcsokrok, rózsa boxok, virágkompozíciók, koszorúk, ajándékkosarak, virágos ajándékok, zöldnövények. 

Fő szolgáltatásunk: a megrendelt termékek (virágkompozíciók stb.) házhozszállítása Budapesten és vidéken, ill. a megrendelt termékek elkészítésének és házhozszállításának megszervezése és lebonyolítása országos partnerüzlet hálózatunk segítségével.

Vállalkozásunk mindent megtesz azért, hogy kiszállított kompozíciók virág összeállítások, színeiben, formájában, hangulatában és méretében a lehető legjobban megközelítsék a képen láthatót. A virágok időszakos termékek, éppen ezért közülük nem minden kapható az év minden napján a virágpiacon, ezért a the.prestigeroses.hu weboldalán sem. Nem tudunk állandó garanciát biztosítani a különleges virágok állandó országos kaphatóságáért – különösen, ha a rendelést rövid határidőre (48 órán belüli kiszállítással) kérik. A kiszállításra kerülő virágkompozíciók a virágok természetéből adódóan egy kissé eltérhetnek a webáruházban látható képektől. Minden theprestigesroses.hu kompozíció egy egyedi alkotás friss virágokat felhasználva. Ha egy bizonyos virágfajta nem beszerezhető, azt más hasonló értékű és jellegű virággal helyettesítjük. Rózsacsokor (legfőképp piros rózsa) megrendelése esetén nem helyettesítünk más virággal.

A megjelenített termékek emailben (theprestigeroses@gmail.com e-mail címen), ill. telefonon (+36-30-791-4849-as és +36-30-720-8864 telefonszámokon) és személyesen is (1133 Budapest Ipoly utca 16. Ü-6. – The Prestige Roses virágüzlet) megrendelhetőek házhoz szállítással vagy üzletünkben történő átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban értendőek. Az árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát. A megjelenített árak a házhoz szállítás díját nem tartalmazzák. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A www.theprestigeroses.hu webáruház nem vállal felelősséget az árazási hibákért, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0 Ft”-os vagy “1 Ft”-os árért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére. A www.theprestigeroses.hu webáruház ez esetben felajánlja a helyes áron történő kiszállítást vagy a vásárlástól való elállást.

A rendelés lépéseinek bemutatása

A Virágküldemény kiválasztása: kattintson a termék képére. Ha szeretné a kompozíciót jobban megcsodálni, kattintson a képre vagy a Bővebben gombra. A nagyobb képre kattintva a virágkompozíciót egészen nagy, részlet gazdag képen is megtekintheti. A megrendelés megkezdéséhez nem kell regisztráció a termék mellett látható a telefonszám, vagy az e-mail cím, hogy a rendelését le tudja adni. Ha több különböző címre szeretne virágot küldeni, azt is le tudja adni egy megrendelésben, azonban ezt a megrendelő e-mailben rögzítenie kell.

A címzett és a kiszállítás adatainak, Az e-mailben megadhatja, hogy milyen alkalomra küldi a virágot, illetve hogy a címzett kb. mikor található a megadott címen (pl.: Általában 17 óra után van otthon; Munkahely, 16-ig található bent stb.). De szintén nagyon hasznos lehet egy néhány szavas útbaigazítás futárunknak, hogy minél biztosabban megtalálja a címet.

A Fizetési mód választása:

  1. A terméket üzletünkben a személyes megrendeléskor a helyszínen kifizetheti készpénzben (1133 Budapest Ipoly utca 16. Ü-6. – The Prestige Roses virágüzlet).
  2. Választhatja az előre utalást bankszámlánkra: HU81 10918001 00000126 42430006 Helyszínen, átvételkor történő készpénzes fizetést is választhat, ha cégünk szállít ki.
  3. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  4. Örökrózsa rendelés esetén postai kiszállítással, utánvétes fizetési módot is választhat. Ebben az esetben a szállítási díj 4000 Ft/csomag.

Megrendelői és számlázási adatok: A rendelés sikeres kiszállításához szükség lehet a megrendelővel való kapcsolatfelvételre, ami pontos adatok megadása esetén lehetséges. Kérjük amennyiben e-mailben vagy telefonon rendel, ügyeljen adatai pontos megadására.

A rendelés jóváhagyása: Figyelem! A www.theprestigeroses.hu weboldal nem klasszikus webáruház, kosár funkcióval nem rendelkezik. A rendelés jóváhagyása, vagy személyes illetve telefonos egyeztetés útján szóban közös megállapodáson alapul, vagy e-mailben történt megrendelés esetén a megrendelő által az eladótól kapott összeg és kiszállítással kapott információk teljes körű jóváhagyása után. A rendelés minden esetben csak a vásárló jóváhagyása és tájékoztatása után kerül megkötött szerződéssé, fizetési kötelezettség csak innentől keletkezik. E-mailben történő megrendelés esetén, válasz e-mailt küldünk, ami tartalmazza a megrendelés adatait és a várható összes költséget valamint a szállítás vállalt időpontját. Ez az e-mail nem minősül a rendelés elfogadásának, az kizárólag a megrendelés sikeres rögzítését és a vevő felé történt ajánlat továbbítását jelenti. Kérjük, ügyeljen a megadott adatok pontosságára, hiszen ezek alapján kerül szállításra, illetve számlázásra a termék. A www.theprestigeroses.hu – nál vállaljuk, hogy a lehető legtöbbet megtesszük, annak érdekében, hogy a megrendelt virágküldeményeket eljuttassuk a címzetthez, hiszen a számunkra is az elégedett vevő a legfontosabb. Mindazonáltal abban az esetben, ha a kézbesítés a hibás vagy hiányos címzés miatt hiúsul meg, a küldemény árát nem áll módunkban visszafizetni. Ismételt kiszállítást csak külön szállítási díj ellenében vállalunk. Ha a megrendelő nem kér ismételt kiszállítást, akkor a címzett vagy a megrendelő üzletünkben veheti át a virágküldeményt. Minden esetben természetesen mindent megteszünk a sikeres kézbesítés érdekében, telefonon egyeztetünk a megrendelővel. A megrendeléseket iktatjuk, egyedi rendelés számmal. Ezek az információk utólagosan is hozzáférhetők.

A webáruházban az online elküldött megrendelés, írásban megkötött szerződésnek minősül. A megrendelés – amennyiben a felek nem kötnek más megállapodást – úgy válik érvényessé, hogy a vevő írásban vagy szóban megerősíti rendelését az összes költség tudomásul vételével. Előre utalás esetén, a megrendeléseket “függőben” tartjuk mindaddig, amíg a befizetés vagy annak igazolása be nem érkezik üzletünkbe. A leadott megrendelést ezt követően tudjuk teljesíteni.

 

Írásban e-mailben történő megrendelés esetén kérjük az alábbiakat kitölteni:

A címzett adatai: a) A címzéshez feltétlenül írja be az emeletet és az ajtószámot. b) Ha munkahelyre küldi a virágot, a “kiszállítást segítő információk” rovatba kérjük, írja be a cég nevét. c) Előfordulhat, hogy a címzett neve az ajtón, a csengőn, ill. a lakójegyzékben nem szerepel. Ha Ön tudja, hogy milyen név van kiírva, kérjük, írja be azt a “kiszállítást segítő információk” rovatba. (pl.: A csengőn “Kiss István” név szerepel) d) Kérjük, adja meg a címzett telefonszámát, hogy szükség esetén futárunk időpontot tudjon vele egyeztetni. Ezt a számot természetesen csak akkor használjuk, ha feltétlenül szükséges, hiszen mi sem szeretnénk a meglepetést elrontani. e) Olyan időpontra rendelje a virág kiszállítását, amikor a címzett biztosan az adott címen tartózkodik.

A megrendelő adatai: a) Nagyon hasznos lehet esetenként, ha futárunk el tudja Önt érni telefonon. Ezért kérjük, adjon meg egy olyan telefonszámot, amelyen Ön a virágkiszállítás időpontjában elérhető. c) A számlázási adatokhoz azt a nevet és címet írja be, amit a számlán a “vevő neve, címe” rovatában szeretne szerepeltetni. A megrendelések feldolgozása

Megrendelések leadására a hét minden napján, 24 órában van lehetőség. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 11 órától 19 óráig szombaton 10 órától 19 óráig. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, az a követő munkanapon kerül feldolgozásra. Mindent megteszünk, hogy a beérkezett megrendeléseket a megrendelő igényei szerint teljesítsük, mindazonáltal fenntartjuk a jogot a beérkezett megrendelések felülvizsgálatára és visszautasítására, módosítására abban az esetben, ha pl. a vásárló megrendelésénél nem veszi figyelembe jelen ÁSZF-ben foglaltakat, vagy a megrendelés a kívánt módon objektív okok miatt nem teljesíthető (pl. irreális nem teljesíthető kiszállítási idő egy helyre). Ha a megrendelés teljesítése csak részben/módosítva lehetséges, erről minden esetben értesítjük a megrendelőt. Ha a tájékoztatás /egyeztetés nem lehetséges (pl. nem érjük el a megrendelőt telefonon, vagy időeltoldás miatt nem lehetséges az egyeztetés) a www.thepresigeroses.hu webáruház jogosult egyoldalúan eldönteni, hogy mi a megrendelés teljesítésének lehetséges legjobb módja. Amennyiben a leadott megrendelés rajtunk kívül álló ok miatt visszautasításra kerül vagy teljesítése egyáltalán nem lehetséges, a vásárló által befizetett összeget teljes egészében visszafizetjük.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a honlapon történő szolgáltatások megrendelése, minden egyes megrendelés esetén fizetési kötelezettséget keletkeztet!

  1. Kiszállítási időpontok
    Kiszállítást hétfőtől szombatig, délelőtt 9 és este 8 óra között vállalunk. Ha ettől eltérő időpontra szeretne virágot küldeni, vegye fel a kapcsolatot üzletünkkel. Vasárnapra és a hivatalos “piros betűs” ünnepnapokra nem tudunk kiszállítást vállalni. Kivételes vasárnapi kiszállítás: anyák napja, ill. ha Valentin nap, Nőnap vagy ha az Anna, Mária, Erzsébet, Katalin névnapok valamelyike vasárnapra esik. Ezeken a napokon vasárnap is szállítunk.
  2. Szállítási idő
    A megrendelést a lehető legoptimálisabb ha a kiszállítás előtt 48 órával megkapjuk. A megrendelések elkészítéséhez és kiszállításához általában legalább 5 órára van szükség, amennyiben minden adott összetevő van hozzá készleten. Amennyiben szeretné, hogy megrendelését 4 órán belül kiszállítsuk, kérjük először telefonon egyeztessen üzletünkkel, ha van lehetőségünk és kapacitásunk, akkor segítünk. A “kiszállítási intervallum (óra)” rovatban legalább 2-3 órás időintervallumot adjon meg. A pontos időpontra kért szállítást plusz-mínusz 30 perces időhatáron belül vállaljuk.
  3. Szállítási díj
    Budapestre és vonzáskörzetébe a virágkiszállítást saját magunk végezzük. A kiszállítás költsége Budapest belterületén egységesen 3000 Ft, Budapest vonzáskörzetében 100 Ft/megtett kilométer szállítási díjjal számolunk, amire előzetes árajánlatot adunk a pontos cím ismeretében.
  4. Szállítási Vis major
    Rendkívüli forgalmi dugók, zavargások, tüntetések miatti útlezárások, rendkívüli időjárás: szokatlanul nagy havazás, ónos eső, természeti katasztrófa: pl. árvíz esetén előfordulhat, hogy a kézbesítés csak nagy késéssel vagy egyáltalán nem lehetséges. Ilyen esetekben a késésért vagy a kézbesítés elmaradásáért a www.theprestigeroses.hu nem tehető felelőssé.
  5. Kiszállítási időpontok nagyobb virágos ünnepeken
    Előfordulhat, hogy a virág készítés szempontjából legfrekventáltabb napokon (pl.: Anyák napján (május első vasárnapja), Valentin napon (febr. 14.), nőnapkor (március 8.), Karácsony előtt, dec. 23-án a www.theprestigeroses.hu) nem vállal pontos időpontra történő kiszállítást. Ezeken a napokon a www.theprestigeroses.hu fenntartja a jogot, hogy a megrendelés teljesítésétől elálljon a vásárlóval való egyeztetés után. A megrendelés beérkezése után ezekben az esetekben legfeljebb 4 órán belül tájékoztatjuk a megrendelőt, ha nem tudjuk kiszállítani megrendelését.
  6. Hosszabb vállalási határidő
    Egyes külön jelzett kompozíciók elkészítését csak hosszabb (48 óra) határidővel tudjuk vállalni. A megrendelés beérkezése után ezekben az esetekben legfeljebb 4 órán belül tájékoztatjuk a megrendelőt, ha a vállalási határidő hosszabb.

Az elállási jog gyakorlásánál meg kell különböztetnünk a nem romlandó termékek megrendelése esetén történő elállás jogát (pl.: örök rózsa) és az egyedi megrendelésre készült romlandó termékek megrendelése esetén az elállás jogát. 

A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen

  1. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. fotókönyv, gravírozás);
  2. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  3. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  4. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  5. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
  6. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével)
  7. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.

A megrendelt virágok elkészítése és kiszállítása a rendelt kiszállítás előtti munkanap déli 12 óráig e-mailben vagy telefonon lemondható a rendelési szám feltüntetésével. Ebben az esetben a megrendelés ellenértékét visszafizetjük. Ezen idő letelte után, de még a szállítás előtt csak különleges esetekben lehet módosítani a rendelésen, de az ellenérték visszatérítését nem tudjuk garantálni. 

A vágott virág készítmények esetén kiszállítás után a vevő nem élhet a vásárlástól való elállás jogával tekintve, hogy a vágott virág készítmény gyorsan romlandó termék, amit a fogyasztó kifejezett kérésére állítunk elő.

Örök rózsa rendelés esetén postai kiszállítással történő vásárlástól elállás joga: 
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 naptári napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja, melyet postai vagy elektronikus úton (e-mail formájában) küldhet meg részünkre a szerződéskötéstől számított 14 napon belül. A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.

Elállás illetve termékcsere esetén a terméket, annak tartozékaival együtt sértetlen állapotban saját költségén küldje vissza a Szolgáltató telephelyére (1133 Budapest Ipoly utca 16. – The Prestige Roses virágüzlet), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A termék(ek) vételárát (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t, annak tartozékaival együtt sértetlen állapotban visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését. Továbbá a Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

A webáruház visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a www.theprestigeroses.hu által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a www.theprestigeroses.hu Webáruház, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztó semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Ha a Vevő webáruházunkban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett felmondásra jogosult. Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek, illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint amennyiben tudja, azonnal orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és az arra adott válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A vásárló panaszával elsősorban a területileg illetékes járási hivatlahoz fordulhatnak, mely webáruházunk esetében:

Budapest Főváros Kormányhivatala
Fogyasztóvédelmi Főosztály
Fogyasztóvédelmi Főosztály vezetője: Dr Bobál Pál,
Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III. em.
Telefonszám: +36-1-450-2598
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Ügyfélszolgálat: Kedd: 9.00-13.00, 14.00-16.00
Csütörtök: 9.00-13.00, 14.00-16.00
Péntek: 10.00-12.00

Fogyasztóvédelmi Osztály
Osztályvezető: dr Tóth Gábor
Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III.em.
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Telefon:+361450-2598

Fogyasztó-kapcsolati Osztály
Osztályvezető: dr. Farkas Norbert
Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III.em.
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Telefon:+361450-2598

Hatósági Tanácsadó Iroda
Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III.em.
Személyes ügyfélszolgálat:
Kedd: 09:00-13:00 , 14:00-16:00
Csütörtök: 09:00-13:00 , 14:00-16:00
Péntek:10:00-12:00
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Telefon:+361450-2598

A járási hivatalok területi listáját itt találja: https://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: https://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579 Egyéb Jogérvényesítő lehetőségek

Amennyiben a www.theprestigeshop.hu Webáruház és Ön között esetlegesen fenálló jogvita a www.theprestigeshop.hu Webáruházzal folytatott tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

  1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
  2. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése Vállalkozásunkat a Békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli)
  3. Az Európai Unió által létrehozott online vitarendezési platform használatára (https://ec.europa.eu/odr)

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Magyarországi Békéltető testületek listája: https://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

ODR/Online békéltetés
Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.
A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani. Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára. A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező pénzügyi szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban pénzügyi fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult.

Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: https://ec.europa.eu/odr Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

Szerzői jogok

Miután a www.theprestigeroses.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a www.theprestigeroses.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
A www.theprestigeroses.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos a www.theprestigeroses.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel www.theprestigeroses.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető. A www.theprestigeroses.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

Pénzmosás és terrorizmus finanaszírozásának megakadályozása – Hírdetmény

„A pénzmosás megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2007. évi CXXXVI. törvényben megfogalmazottak értelmében kötelező az ügyfél azonosítás a jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen szerződéses kapcsolat létrejöttekor, illetve a 3,6 millió Ft összeghatárt elérő, vagy meghaladó készpénzes ügyletekben. 2013. július 1. napjától a 300 ezer Ft-os készpénzes ügyletnél is szükséges (szűkebb körű) adatok rögzítése” Ezért fenti értékhatárt elérő rendeléseket kizárólag utalásos formában vagy üzletünkben, személyes megjelenés alkalmával a szükséges iratokról bemutatása után teljesítjük.

Budapest, 2017. december 8.